Gaaaaahh så irriterande!

Hej mina vänner!
Nu sitter jag o äter Ben & Jerry´s glass... gott med lite glass efter maten. Idag gjorde vi potatis/köttfärsgratäng. Himla gottigt va det.. Dennis och jag lagar alltid maten tillsammans. Tycker det är mysigt o mkt roligare än att stå själv. När båda kan smaka av o så.

Det är många som är nyfikna på min kattrastgård.. kul =) Nu har det dock varit så dåligt väder, så vi får vänta tills det torkat till lite så vi kan fortsätta. Vi har inte kommit längre än på bilderna i tidigare inlägg... Men uppdatering kommer så fort det händer nåt där =)

Vad har annars hänt idag då..... jo det blev frulle hos min syster Annika. Planerade lite med smörgåstårtor som Dennis vill ha på sitt kalas. Och sen e jag väldigt hemlighetsfull egentligen när det gäller det är med present.... Dennis e ju inne och läser min blogg ibland, så jag kan inte skriva nåt här. Men jag kan säga att jag i stort sätt bestämt vad det blir nu =) Sen får ni veta vad det blev efter han fått det!
Klockan 15 skulle jag på områdesträff inne i stan. Så jag mötte Agnete utanför innan vi gick upp. Väl uppe där mötet skulle hålla till såg vi på en lapp att det var inställt!!! :( Vadå att man blir arg på sånt. Ingen info till oss nattare sooom vanligt. Jag som planerat min dag just efter det förbaskade mötet. Så det va bara o köra hem mina 3,5 mil igen... Gaaaah!
Har städat och plockat lite hemma, m.m.

Det va alles för idag!!!

Vi höres =)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Så du hann städa undan lite idag iaf ;) Skönt det :)

Hmm e glass tillåtet i veckorna?? Tänkte bara kolla så jag vet om du sköter dej lr inte :P Puss

2009-05-05 @ 20:07:53
Postat av: Gabbi

Hej :) Ah den har krånglat jättemycket idag, tog en timme för ett inlägg :O hoppas du haft en bra dag!

2009-05-05 @ 23:02:04
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/
Postat av: Boel

Ben & Jerryfinns ingen godare glass!!

Dålig stil att glömma informera oss nattare,händer lite för ofta...

2009-05-05 @ 23:23:08
Postat av: Jenny

Usch så irriterande när de blir inställt.. å utan att man fått reda på de.. grrrr....

puss

2009-05-08 @ 21:19:09
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback