Beslutångest

God morgon vänner!
Nu har jag försökt i en halvtimma att få igång pannan... den va riktigt tjurskallig idag.. men jag var envis och vann ;) Så snart får jag upp värmen i hus och vatten!

Trots tråkigt väder idag, ska det bli riktigt kul att klä upp sig lite =) Och jag längtar så tills ikväll, gott sällskap och god mat!
Jag har ett litet problem och det är vad jag ska ha på mig... Antingen kjol elr klänning... tror det blir klänningen.. men får väl prova mig fram sen :)
Nu ska jag fila till mina naglar så dem inte är för långa när jag ska bowla..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Pauline

Tur att envisheten finns där ibland ;)

Hoppas kvällen varit bra :)

O att du inte har alltför mycket värk imån efter bowlandet :S

Puss

2009-11-19 @ 23:25:35

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback