Dån och don!

Hejsan mina vänner!
Här i Karsbo är det hög ljudnivå... Dennis håller på i badrummet.. lägger dit avloppet och nu kör han med nån hand maskin som dånar. Själv städar jag, lyssnar på Idol reprisen och donar och har mig. Tänt doftljus som doftar så gott...
Turbo och Engman (katterna) har varit ute en stund i deras rastgård idag, men nu är dem inne här med mig och springer runt. Dem gillar nog inte ljudet från Dennis maskin.. för dem drar på öronen.
Nä nu måste jag fortsätta...

Vad hittar ni på denna söndag??

Kram


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Mysigt med doftljus :-) här har vi sytt och myst - och somdu skrev hos mig, det enkla är oftast det bästa! Kram

2009-11-15 @ 14:03:41
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt me en dag när man fiar å donar =) Jag har städat lite här hemma, bakat paj, lagat mat och nu tittar jag på film =) Puss

2009-11-15 @ 18:13:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback