Längtar redan!

God morgon!
Idag är jag uppe med tuppen nästan... Steg upp för en halvtimme sedan ungefär. Dennis åkte precis, han ska ju iväg och jobba lite.
Jag sitter och äter frukost nu, bröd med gott pålägg på =) hundarna tyckte det doftade sååå gott :P Tiggegrisar... elr dem ligger ju i sina korgar nu. Men dem tror ju dem ska få nåt efter. Men inte idag.. det är inget dem ska ha till vana. Dem har deras svindyra jäkla foder. Så det får dem allt äta =) Så får dem våra matrester nån gång ibland.

Såg att jag glömde skriva igår att det är med jobbet jag ska ut och bowla och äta med på torsdag :D "Snurrjag".. (Tack Pauline för uppmärksamheten haha).. Jag kommer va med jobbet 5 dagar nästa vecka... jobba 3 och, ett möte och så restaurangbesöket ;) Jobbar ju i snitt 2-3 nätter i veckan och ledig resten. Skönt!

Den 11/12 är det dax för den årliga traditionella julfesten med Dennis jobb ELIT (nej, inte Elit choklad, eller Elit fönster... utan (ELIT- El och informationsteknik.. eller vad det står för).. Tycker Dennis hade kunnat jobba lite extra på Elit choklad iofs :P Så han hade kunnat ta hem lite god choklad till mig =) Fast det hade inte vatt så chekt... Han hade ju inte kunnat låta bli chokladen själv och han väger ju redan 3 siffrigt tjockisen :P Så det är väl lika bra.....
Hm vad skrev jag om innan... Jo! Julfesten var det ja! Längtar redan!! Dennis chefer brukar ha den mest påkostade och roligaste festen till jul... Då bjuder dem även med oss respektive ;) Vi ska vara på Marin Museumet i Karlskrona i år. Där ska vi samlas 19.30. Dricka glögg, sen blir det julbord, julgodis, underhållning av Nöjeskompaniet från Karlshamn. Det brukar även bli luciatåg, spex och tal från cheferna, kareoke och massa dans me så klart! Och så bjuder dem på massa dricka med alkohol hehe.. Men detta året får jag väl köra.. om vi inte hittar någon annan som kan göra det. Men jag kommer ha lika kul ändå! Bäst gillar jag nog Dennis chef Kent.. han e såå ball! ;D

Nä nu ska jag äta klart.. sen in i duschen.. sen ska jag åka så jag är inne vid 10-tiden när affärerna öppnar.. =)

Ha en fin dag.. hörs kanske senare!

Kramiss


Kommentarer
Postat av: Boel

Vilken julfest du ska på,härligt!

2009-11-14 @ 16:58:38
Postat av: Jenny

Oj! Ja de va värst va tidigt du va uppe :P Men de kan ju va skönt de me ;)

Mysigt me julfest!!

Pussa

2009-11-14 @ 20:18:08
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback