Fullspäckad vecka!

Hejsan!
Åh så skönt, denna veckan är verkligen fullspäckad! Ingen dö tid, och det tycker jag ska bli skönt faktiskt. Ibland när det blir för mycket dö tid så tänker man mkt på jobbigheter. Så det är skönt ibland minsann =)

Inatt ska jag jobba..
Imorgon sover jag hela dagen, Dennis jobbar över ett par timmar.. Och sen ska jag iväg och jobba imorgon natt också!
onsdag sover jag på dagen ett par timmar och på kvällen är det möte med jobbet.
torsdag blir det bowling och fondue på 2 rum & kök med en del jobbarkompisar! Ska bli sååå gott och trevligt! Jag ska verkligen äta för pengarna ;P Det är ju jobbet som betalar ;)
Fredag är det Idol på kvällen! =)
Lördag, blir det väl att hålla på med badrummet på dagen om inte Dennis ska jobba extra. Sen på kvällen kommer syrran på fika.. eller kanske tom lite mat :) Få pratas vid mer om det =)
Söndag jobbar jag igen.

Nästa vecka måste jag börja med att putsa fönster och så me =)

Nu är Dennis och hämtar resten av grejerna till badrummet... Sen är det väl bara badkaret som vi ska ha hem i stort sätt... Tur vi köpte släpet.. det har kommit till användning minsann =)

Hoppas allt är bra med er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, ibland så kan de faktiskt vara skönt att ha mkt att göra!

Ja... snart är det ju advent :D Åhh vad jag längtar till julen nu (Och julbaket) ;)

Ha de så bra på jobbet inatt!

Pussa

2009-11-16 @ 20:09:04
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Du uppdaterar ju så mycket nu så man hinner knappt kommentera, skoj ;)

Fina saker du köpt hem nu, härligt med jul men undrar om du inte e ute lite för tidigt? :P

Skönt att ha en fullspäckad vecka :) Håller med dig om att man tänker alldeles för mycket annars :(

Hoppas ni får skoj på torsdag :)

Puss

2009-11-16 @ 21:40:19
Postat av: Milla

Du har då en fullspäckad vecka minsann :) Men jag håller med dej om att det är skönt att ha mycket att göra. Kramar!

2009-11-16 @ 22:20:09
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback