Silikondroppar

Tjenis!

Denne och jag har precis varit hos svärföräldrarna och lånat deras dusch.. rörmokaren kom inte idag :( Hoppas att han kommer imorgon då..

Idag efter jag hade vaknat efter jobbet, så ringde Philip (Dennis lillebror) och frågade om jag kunde köra in honom till stan. Han skulle hämta sin bil på Volvo som var lagat efter att han kört på ett vildsvin för några veckor sen.
Efter det åkte vi och Dennis till Philips jobb (där han jobbar som kock) och åt kroppkakor.. mycket gott.

Imorgon ska jag in till jobbet och ta vaccinationspruta mot svininfluensa. Jag är som många andra lite skeptisk. Men det är ju vanligt att man blir sjuk av just vaccinet, men tar man den inte så kan man nog bli riktigt sjuk om man drabbas av den där influensan.
Dem på Dennis jobb ska få två biobiljetter av deras chef om dem tar sprutan av olika skäl. Kul =)

Efter det ska jag åka vidare in till stan och träffa min söta kompis Jenny =) Det var längesedan vi sågs nu så det ska bli jätteskoj!

Nu ska jag lägga i silikondroppar på mina slitna hårtoppar!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Dennis

Visst va det skönt med kallt vatten det var ju inte varmare hemma hos mamma och pappa puss

2009-11-02 @ 20:12:20

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback