Skadeglädje!

God morgon!

Fy tusan jag känner mig jättesjuk :( Har sovit oroligt, har bombens ont i armen, jätteont i huvudet. Men det tillhör väl den här vaccinsprutan. Dennis va lite taskig mot mig igår kväll för att jag var så ynklig. Så han retade mig :P Men han ska ju me ta sprutan, så då får han själv känna på hur det känns moahaha.. då kommer jag ha skadeglädje minsann!

Idag vid halv 8 vaknade jag av massa bankande. Och det va Kjell i hagen (rörmokaren) som äntligen fixade trycket på varmvattnet. Så nu kan man duscha igen :) Härligt!
Märkte dock att han inte skruvat åt nån skruv riktigt så det droppar lite. Men Denne får fixa det sen. Jag satte en bytta under.

Inatt ska jobba i en Nattpatrull som jag inte har varit på detta året. Minns inte sist jag var där. Förra året nån gång iaf. Och hon jag ska jobba med är timanställd. Men tror hon var där i somras. Jobbigt att vara två ovana.. eller inte jättevana iaf... Men det ska förhoppningsvis gå bra!

Nu ska jag försöka vakna till lite.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre snart, det brukar gå över inom ett dygn, det onda i armen kan tyvärr sitta kvar i upp till en vecka!

Men du får njuta av duschen istället:)

2009-11-04 @ 12:55:16
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så du blev dålig av den =( Tråkigt! Men du känner dig nog bättre under dagen!!

Oh så skönt att kunna duscha igen!!!

Puss!

2009-11-04 @ 14:13:16
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad härligt att ni har fått duschen fixad! Förstår att det måste kännas skönt :) Lycka till inatt! Kramar

2009-11-04 @ 22:02:08
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha skadeglädjen kommer vara på topp då kan jag tänka mej :P

Skönt att han äntligen kommit o fixat så ni kan duscha varmt :)

Hoppas natten går bra för er nu!

Puss

2009-11-04 @ 22:22:26

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback