Vaccin & Shopping & fika!

Hej igen kära blogg!

Idag var jag inne och tog vaccin mot svininfluensan. Det gjorde inte alls ont att ta den och tog bara några sekunder. Nu några timmar efteråt är jag lite öm och har svårt att sträcka upp armen i luften.. Hoppas att det håller sig till det och att jag inte får feber elr så.

Efter sprutan åkte jag in till stan och mötte upp min vän Jenny på parkeringshuset på Åhléns. Jag hade inga mynt och eftersom jag har bytt bank hade jag inga pengar på nya bankkortet så jag hade bara sedlar. Och Jenny hade me nytt betalkort vilket inte heller funkade på parkeringshuset. Så vi skyndade oss för att växla lite. Men så precis innan vi lämnade parkeringshuset såg vi en parkeringsvakt. Och det va Martin, en kille jag gått i samma klass som från lekis-7an.. vi lekte massor när vi var små. Och han sa att han inte kollar detta parkeringshuset idag, så vi kunde stå gratis =) Bra början eller hur :P

Sen blev det lite shopping.. Jenny shoppade massor som vanligt. För min del var det bara ett vanligt svart linne och en jättehärlig lila scarfs som fick följa med hem.

Här är lite kort:

Här är jag.. inte speciellt snygg min men jag bjuder på den. Vi åt buffé på kina.. gott!

Sötis Jenny =) lite shopaholic e hon allt :P

Min nya lila scarfs =)

Sen så fikade vi kaka o så på 3G me.. gott! Nu ska jag bara slappa en stund till Dennis kommer hem. Är himlans trött nu.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Tessah

skönt du hunnit ta vaccinet vi hant aldrig utan åkte på den där jävla sjukan.



fin blogg du har :) hittade in här via FL

2009-11-03 @ 17:58:57
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken himla tur att känna p-vakten ;) Jättefin scarf du har köpt! Kramar

2009-11-03 @ 19:54:56
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Haha vilken tur ni hade :) Gottigt med kinamat! Puss

2009-11-03 @ 22:48:07
Postat av: Jenny

Hihi ja vi hade allt tur där me P-biljetterna :P Menmen.. nån gång ska man väl ha d ;)

Scarfsen va jättefin =) Passar verkligen dig =)=)

Pussa

2009-11-04 @ 14:10:51
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback