Shopping- Om man vill ha en glad själ

Hejsan!
Ååh idag är jag såå glad. Jag har nästan glömt hur glad man blir av shopping =) och idag har jag shoppat för alla månader jag har missat. Och affärerna hade öppet till klockan 21.00 me. Fast vi stannade till 20-tiden.

Vi åt god mat på Nivå också.. och där hade jag inte heller varit sen dem gjort om. Och på JC hade dem me gjort om. Helt sjukt längesedan jag var i stan!!!

Vi handlade en hel del... 3 st födelsedagspresenter; En MJ skiva (den senaste) till Phille och presentkort på skor till syrran, och en present till min kompis Jenny som jag inte kan skriva om hon läser. Jag köpte en ny vinterjacka och en varm tröja på Carlings, Dennis köpte strumpor och skosnören på Intersport, Kalsonger på JC, Jag köpte trosa och BH på H&M, Gryta och en Kosta Boda skål från Cervera, sen lite smågrejer som nagelborste, ansiktsmask, scrappinggrejor m.m m.m.


Shoppingen ;)


Så här såg jag ut idag. Hade på mig en svart kjol och kofta m.m. Jag älskar svarta/grå o andra mörka kläder!


Min nya vinterjacka från Carlings... mys skön =)


Grå myströja från Carlings

Tack för idag min underbara Dennis. Jag älskar dig! Jag har haft så kul ikväll!

Nu ska jag ta och nana... imorgon blir det Torsås marknad med älsklingen och våra byrackor! :)

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja de e kul att shoppa minsann :P Snygga saker du hittade =)

Kul me marknad... =)

Pussa

2009-10-29 @ 23:07:42
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback