inte välkommen alls :(


God morgon!
3e natten nästan helt sömnlös. Jag har så jäkla ont i nedre delen av ryggen.. och ibland strålar det ner mot benen.. Jovisst, en väldigt ovälkommen ischias nerv som spökar för 4e gången i mitt liv.
Det gör ont när jag står, det gör ont när jag sitter, men ondast gör det när jag ligger. Min specialryggmadrass hjälper ingenting. Och det är kanske inte så konstigt när det gör ont "inne" i kroppen..
Och i natt ska jag jobba :( Jäkla skit. Och jag kan inte sjukskriva mig igen. Då får jag karens på ca 1200:- Jag vet verkligen inte vad jag ska göra eller ta mig till...

Jag stod iaf inte ut längre, så jag gick ner.. gjorde mig lite varm oboy och 2 mackor. Dennis ligger fortfarande och sover. Ville inte väcka honom. Han sover nog som bäst nu när inte jag vänder o vrider mig och suckar och har mig i sängen.

Nu sitter jag med min varma vetekudde en stund.. Det är skönt när det blir lite varmt där. Nu skulle jag haft vårt nya massagebadkar.. skulle nog vara skönt också kanske?!

Detta var min lilla klagostund.. och det behövdes.. Har ni nåt att klaga på idag?

Kram


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback