Jobbhelg och Idol

Hej alla!
Nu är mina två nätter avklarade. Vi har rätt mkt på jobbet nu, mkt larm iaf. Många som trillar och har sig.. Har haft 4 fall nu dessa två nätterna. Det ska bli skönt att vila upp ryggen till onsdag då det är dags igen.

Vi har fått in all ved nu. Dennis och hans föräldrar och bröder har hållt på med det nu i helgen. Skönt att slippa tänka på det mer i år :)

Badrummet blir det tyvärr inget gjort med idag. Men i morgon ska vi nog åka in och beställa badrumsmöblerna och kanske kaklet också. 

Såg ni på Idol i fredags förresten?? Jag jobbade då, men spelade in det och såg det igår på dagen. Jag tyckte helt klart att Rabih var bäst denna veckan. MJ tema var verkligen hans grej =) Och så tyckte jag det var bra att Camilla åkte ut nu, jag har inte gillat hennes röst faktiskt. Vad tyckte ni? Vem var bäst denna veckan och var det rätt person som fick lämna Idol??

 

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Milla

Helt klart rätt person som åkte ut :) Hoppas du har en mysig kväll! Kramar!

2009-10-18 @ 21:49:38
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag söta.Hoppas att allt är bra med dig denna måndag middag..Ha en skön dag.kram kram

2009-10-19 @ 12:12:52
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Självkalrt ser jag idol, granntjejen Erika är ju med! Fast din favorit gillar jag med då även han är västerbottning ;-) Kramis!

2009-10-19 @ 12:59:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback