Massa kul

Hallå hallå!
Brr fanken va kallt det är ute! Jag har jobbat min sista natt nu och är ledig till söndag =) Nice!
Jag har varit skitpigg i natt på jobbet. Härligt! och nu sitter jag och äter fralla från Gylles.

Idag kommer min söta vän Pauline hit, vi ska äta massa gott och så. Dennis är på möte till halv 7 ikväll typ. Så vi ska gotta oss själva utan honom ;) Och prata lite gamla minnen m.m. =)

Imorgon hoppas jag på att jag kan få med mig Denne in till stan. Affärerna har ju öppet till kl.21 och det är modevisning m.m. Vore kul med lite shopping. =)

Sen på fredag är det dax för Torsås marknad. Tradition att ta en sväng dit. Och så är det ju Idol på kvällen!

På lördag ska vi ju på kalas hos syrran. Äta smörgåstårta. Sen kanske vi ska dit på söndag också.. men vi får se hur det blir med det.

Wilma är bättre idag i tassen. Så på fredag får hon och Acira följa med oss på marknaden och få ett varsit gottigt ben eller nåt =)

Hoppas allt är bra med er!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja fyyy så kallt de har varit... Men skönt att slippa de gråa å trista...

Pusss

2009-10-29 @ 23:10:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback