Nu är det helg och jag jobbar :)

Hej.
Nu är helgen här och jag ska jobba fre och lörd natt. Ska bli skönt faktiskt. När man går hemma är det lätt att man går och grubblar faktiskt. Så det ska bli skönt att komma på lite andra tankar :)

Dennis kommer snart hem från jobbet. Han skulle köra inom affären på hemvägen och köpa lite som vi ska ha till middagen. Idag blir det fläskfilé i ugn med god sås och ris till. Det är jättegott!

I helgen hoppas jag även att vi får hem lite ved, den är nämligen slut nu. Vi får ved av svärfar, men han har haft tippvagnen full med sågspån så vi har inte kunnat köra hem mer. Så snart har vi ved för hela vintern och lite där till =)
Jag hoppas även att vi kan greja lite med badrummet på söndag. Det har inte funnits tid till det nu. Dennis har jobbat över 2 kvällar denna veckan. Och så har vi inte haft orken och jag har haft värken. Värken är förresten nästan helt borta nu.. inte helt men nästan. Så jag hoppas att vi inte får en tung natt. Ibland har vi ju många brukare som trillar m.m. Men då får vi be om hjälp i värsta fall.

Hoppas allt är bra med er!
Ha en trevlig helg!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vad gott det lät :) Hoppas nätterna inte blir så tunga nu så värken kan försvinna helt! Ha en trevlig helg du oxå o att veden kommer ;) Puss

2009-10-16 @ 16:23:12
Postat av: cissi

Hej Hanna =)

vad underbart att värken har blivit bättre =) jätte goda nyheter.Hoppas ni får en lugn helg på jobbet

hälsa de jag känner =) ta hand om dig kramis

2009-10-16 @ 17:40:04
Postat av: Jenny

Mm så gott med Fläskfilé!! Hoppas du får de lugnt på jobbet!

Ha en bra helg!

Puss!

2009-10-16 @ 18:25:25
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: felicia

hejhej, fin blogg du har!

Vill du bli veckans blogg? kommentera så 3 inlägg i min blogg så fixar vi det.

Följ gärna våran blogg genom bloglovin. Puss

2009-10-17 @ 09:18:32
URL: http://sabinaochfelicia.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag söta.Allt bra med dig denna lördag..Önskar dig en skön helg.kram kram

2009-10-17 @ 15:12:18
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Milla

Hoppas din värk ger med sej gumman!! Slit inte ihjäl dej inatt nu :) Puss & Kram!

2009-10-17 @ 18:16:51
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback