Riktig "Bonnamat" från förr....

Halluu!!
Bestämde mig för att vi ska ha en av Dennis favoritmaträtter idag.. Rotmos med fläskkorv... Va själv sugen på det så hoppas det blir gott sen ;) Första gången jag ska göra det.. men Dennis e ju proffs på allt som har med mos att göra hehe.
Det roliga va att när jag var i affären o skulle handla lite, så kollade jag efter en kålrot... så kom jag på att jag vet ju inte ens hur en kålrot ser ut hehe... Men tillslut hittade jag.. Tur att det står vad det är för nåt på hyllorna :P

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååh, rotmos som är såå gott!! Det var verkligen jättelängesen jag åt det. Kramar

2009-10-15 @ 20:10:40
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Åh vad gott med rotmos! Hoppas det blev bra sen :) Puss

2009-10-15 @ 20:51:18
Postat av: Jenny

Åh så gott! Ska också ha de nån dag nu snart =) Köpte me oss fläskkorv hem sist när vi va å handlade =)

mumma!

Puss!

2009-10-16 @ 18:26:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback