Uppdatering

Hej bloggen!
Dax för lite uppdatering nu.
Inte för att det har hänt så mkt, men ändå..

FREDAG:
Åkte jag in till stan. Träffade min goa vän Pauline =) Vi kollade lite i affärer.. och åt buffé på Thairestaurangen. Hade mycket trevligt och det var evigheter sen jag var i stan. Jag shoppade lite grann bara.. mascara och lite smått och gott, nagellack och en klänning.
Ingen bra bild på mig... men jag har iaf nya klänningen (eller vad man ska kalla det) på mig där.

LÖRDAG:
Det var en härlig helg med strålande väder. Denne fixade plattorna på gången till huset. Skar till kanterna på den så det blev ganska mkt större plattor än innan. Gräset hade nog gömt 20 cm av dem.. hehe... jag hjälpte till lite, men grejade inne med dammsugning osv.


Katterna var ute i det fina vädret i deras rastgård...


Vi gick en härlig promenad med hundarna. Utan mobiler och klockor. Härligt! Såg 3 supersöta kattungar som jag kelade massor med =) dem va inte så glada för hundarna hehe...

På lördagseftermiddagen/kvällen var det kalas. Dennis lillebror Joel fyllde 21 igår måndag, så då firades han :) Kroppkakor och tårta blev det =) Mumsigt!

SÖNDAG:
Söndagen var det dax för jobb. Både Agnete och jag va dötrötta redan när vi kom till jobbet. Så de 10 timmarna vi jobbade var riktigt tuffa.. vi hade verkligen nedräkning. Hade mycket att göra den natten oxå.

Nu i veckan händer inte så mycket. kanske träffa min storasyster Annika, Dennis ska på nåt infomöte imorgon om Rotavdraget, och fredag ska vi iväg en sväng på dagen. Och fre och lör jobbar jag...

Hoppas ni får en bra vecka!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Boel

Snygg klänning du köpt,sitter perfekt på dig!

Blir så glad när jag ser dina underbara kisar,är så vackra!

2009-09-22 @ 15:54:12
Postat av: Jenny

Ah så snygg klänningen va! =)=)

Puss

2009-09-23 @ 16:20:10
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback