Ljuvliga frukter och bär från mammas trädgård!

Hejsan!!
Idag åkte jag hem till min mamma. Jag hade lillhunden med mig. Kul att träffa mamma och prata lite =) Hon fixade lite lunch åt oss och Acira fick resterna! Gissa om hon va glad ;) hihi...
Min mamma har massa godheter i trädgården som jag tog med mig lite hem av. Supersöta och goda vindruvor, lika söta katrinplommon och stora ljuvliga björnbär =) Mums mums!

Sen när jag och Acira åkte hem, så svängde vi för bli och hälsade på Dennis och Acira blev så glad att träffa husse mitt på dagen och bli kelad =) Nu är jag hemma, ska strax ta hand om tvätten. Hundarna sover så gott så. Undra vad man ska hitta på för mat idag. Jag är fortfarande mätt efter lunchen hos mamma.

Hoppas ni har en bra dag!

Puss & kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Mmmm så gott me lite frukt å bär! =)=)

Pussa

2009-09-17 @ 20:17:27
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilka godsaker du fick med dej hem :) Kramar

2009-09-17 @ 21:45:40
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback