Nagellack

Halluu!!!
Tänkte passa på att slänga in ett litet inlägg nu... håller på att måla fransk manikyr på naglarna.. vilket jäkla pill alltså. Och att måla med vänster handen är inget jag är så bra på... eftersom jag är högerhänt hehe..

Idag har jag varit inne i stan. Träffade min söta vän Pauline. Vi lärde känna varandra när vi gick i 6an =) Så det är väl 11 år elr nåt nu :)
Vi kikade lite i affärer.. blev lite shopping.. nagellack, en typ klänning elr vad man ska kalla det, lite snygga papper till scrapping, mascara och lite annat smått o gott.

Efter att ha vimsat runt lite i olika affärer åt vi på thairestaurangen =) Riktigt gott...

Tack gumman för en rolig dag!! =)

Vid halv 5 tiden åkte Denne, jag o Phille och lämnade Philles bil på rekond.. så nu ska den bli finfin :) Därefter blev det Mc donald´s.. och sen åkte vi hem till mina svärföräldrar :) Satt och pratade lite med dem..

Imorgon är det kalas... Dennis andra bror Joel ska firas.. så då blir det tårta m.m.  Så ikväll har jag suttit och gjort ett scrappingkort till honom... e inte riktigt klar ännu..

Hoppas ni alla får en trevlig helg....

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch ja... visst är det jobbigt att måla höger hand!! Så pilligt me franskt me ju :P Men fint blir de iaf :P

Mmm gott me Thaimat!!

Puss

2009-09-23 @ 16:17:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback