Överraskning :D

God morgon vänner! Eller ska jag kanske säga God natt!?! Jag ska ju strax gå och lägga mig eftersom jag jobbat i natt. Just nu känner jag mig rätt pigg, men jag slocknar nog fort när jag lagt mig i sängen sen ändå.

När jag körde hem i morse var det bara +4 'C ute på vissa ställen.. brrr.. Nu dröjer det nog inte länge tills det är frost och minusgrader om nätterna. Men idag ser det ut att bli fint väder iaf =) Härligt!

Igår låg jag ju och sov hela dagen. Och när Dennis kom hem från jobbet hade han med sig en suprise till mig =) (Kan det bero på inlägget jag skrev för ett tag sen kanske ;P hehe )
En fin blomma och choklad :) Gulligt av honom va! Hoppas det händer snart igen hihi =)



Ha en bra dag! Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh så kul att du fick dig en överraskning till slut :P:P de förtjänar du!! Gott me Noblesse!!!!!

Pussa

2009-09-16 @ 19:58:50
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Milla

Vad gulligt av honom! Ha en trevlig kväll gumman! Kramar

2009-09-16 @ 22:38:14
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Polle

Vad söt han e :)

Jag ha pikat henrik som bara den nu, tom visat honom vad du fick av denne.. Så nu hoppas jag att han fattar :P

Usch o fy, vill inte ha minusgrader :( Puss

2009-09-16 @ 23:11:09

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback