Gåva ♥

Hallå på er!

Sitter fortfarande och gäspar, för jag har nyss stigit upp ur sängen. Ska snart ta fram lite frukost, så får man kanske lite energi!

Igår var Dennis och jag och träffade Advokaten :D Skrev på gåvopapper. Så om cirka två veckor är jag också husägare. Känns tryggt och jag är väldigt tacksam över den otroligt fina gåvan från Dennis ♥

Igår eftermiddag var jag även inne i stan med min vän Jenny. Vi fikade först på Café 1344, jag åt en ost och skink baguette och sen kikade vi i lite affärer. Hittade en födelsedagspresent till min syster Jenny som ska firas på söndag. Sedan fikade vi igen, denna gång på 3G och jag beställde in en rabarberpaj med vaniljglass.. var himla gott!

Nä nu blir jag hungrig av allt matsnack :P Så nu får det bli frukost.
Fredag och lördag natt tillbringar jag på jobbet.. Hoppas ni får det roligare ;)

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Du har nåt att hämta inne hos mej :)



Ha en fin helg vännen!



Kramar <3

2010-04-23 @ 21:56:33
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback