Idag

Hej på er!
Idag har jag och syrran och hennes bonusdotter Amanda varit på kantarelljakt igen..
och visst hittade vi lite idag =)

Gula fina svamparna från skogarna! Vi hittade ungefär lika mkt vardera =)

Står och rensar de gula fina svamparna.
 
Jag äter inte svamp egentligen... men kantareller går an med lite faktiskt och himla skoj.. Men (Läs: Jobbigt som gravid!! att plocka)..

Nu ska jag fixa maten... blir köpta kroppkakor med hemmagjord vit kroppkakesås + grädde och lingon till.. Mums! Dennis är i full gång och jobbar där ute.. kan slänga in en bild på det me först =)

Nu sätter han dit reglarna till golvet på övervåningen (eller till taket på undervåningen, om man vill se det så) hihi....

Nä nu e mat!

Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Skönt att ni hittade några denna gången :) Ja jag menar då det, man kan ju inte inte äta kantareller :P

Oj vad din mage växer, tror att du kommer bli större än vad jag e ;)

Puss

2010-08-23 @ 19:10:31
Postat av: Milla

Men gud så gott med kantareller! Jag har inte ätit en enda i år än :(



Gröt äter han, men bvc tycker att han ska äta mat också.. men han vill ju inte..



Kramar

2010-08-23 @ 22:22:48
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Tea

Gott med kantareller..hemskt vad magen vuxit..du lär bli riktigt stor i slutet sen..:)Tror på en tjej nu faktiskt.

2010-08-23 @ 22:51:15

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback