Imorgon är det helg igen!

Hej på er! =)

Idag är det redan torsdag.. känns inte som det, veckan har ju gått riktigt segt tycker jag.. (känns osm tisdag typ).. Men imorgon är det ju redan fredag och helg =) Jag vet inte vad vi ska göra i helgen, har ingenting planerat.
Jag tror inte att det finns så mycket för Dennis att göra på utbygget heller. För idag ska han beställa takstolarna och har inte nåt mer direkt att göra innan han får hem det. Jo plocka bort den stora högen med plank och gamla spik i lär det väl bli.. men det går rätt snabbt :)
Så vi får se vad vi hittar på för något.

Vad ska ni hitta på i helgen?? :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad skönt med en lugn och skön helg :)

Här blir det nog en tur på marknad om alla är friska och krya.



Kramar!!

2010-08-26 @ 21:21:18
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så skönt med en oplanerad helg =)=) Jag ska in och jobba imorgon natt... Annars blir det nog en del flyttande =)



Puss

2010-08-27 @ 21:57:20
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback