Kass bio?

Hej mina goa vänner!
Får väl slänga in ett litet inlägg :)
Idag var jag upp med tuppen igen, vaknade strax efter kl.8. Men jag känner mig rätt så pigg än så länge! :)

Snart slutar älsklingen jobbet och då är det helg :) han jobbar ju hårt hela tiden.. först hela dagen på jobbet och sen hela kvällarna på utbygget. Så idag behövde han nåt kul att göra istället..

Så ikväll blir det en matbit ute och därefter bio. Vi ska se Adam Sandlers nya film "Grown ups".. kollade på nyhetsmorgon idag och dem betygsatte den och fick bara en Stjärna... En riktigt kass film enligt honom på tv 4... Adam Sandler brukar ju göra roliga och bra filmer annars..
Så får se vad vi tycker.. hur som helst så har vi ju ändå två gratis biljetter som Dennis fått av sitt jobb :)

Ha en mysig fredag!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh men så bra att de inte gillade den! Då är den nog bra! ;P Man brukar ju inte direkt ha samma smak som de! De rekommenderar ju alltid såna där dryyyyga dramafilmer typ :P



Ha en trevlig kväll :)

Puss

2010-08-20 @ 14:41:14
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback