Mardrömmar och utbygge

Hej!
Idag efter Dennis jobb kom vår vän Johan hit och hjälpte till med utbygget.. han ska komma imorgon me och göra det sista innan cementen ska på plats. Sånt här grundarbete är alltid så tråkigt, för man märker ju inte direkt att det händer nåt :P Fast att det gör det.

Medan dem har pysslat med det, har jag serverat dem kakor och dricka och lagat mat. Gjorde fläskfilé i ugn idag. Blev gottigt.

Nu sitter älsklingen och jag och slappar framför tvn med lite godis och så.. skönt att slappa lite. Och så har vi lite tända ljus också.

Idag har det varit jättefint väder och katterna har varit ute i rastgården några timmar. Var ett bra tag sedan dem var där senast. Så det tyckte dem va skönt. Nu ligger dem och sover här inne =)

Nu är jag trött som bara den. Vaknade tidigt av en väldigt obehaglig och ledsam mardröm :( Men det vill jag inte gå in på.. Drömde även att jag hade ont i ryggen i sömnen. Och jag måste ha vänt och vridigt på mig som bara den. När jag vaknade, så vaknade jag med värsta ryggsmärtan :( Läskigt det me... har aldrig drömt att jag har ont och sen vakna av det också.. Men men, nu vill jag inte ha fler såna mardrömmar och konstigheter iaf! Usch!!!!!

Hoppas på en bra dag imorgon... då är det bara 99 dagar kvar ;)

Stor Kram till er alla och ha en fin fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: Milla

Usch, mardrömmar är en mindre trevlig biverkning av graviditeten :(



Tack för tipset om sockerbiten! Nu ska jag utrusta skötväskan med sockerbitar och clarityn :)



Kramar

2010-08-06 @ 21:28:34
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Det bästa är att när grunden väl är klar så blir man helt förundrad över att det gått så fort ;) :P

Förutom i vårt fall då :D

Usch inte kul med mardrömmar!! :( Hoppas du slipper det framöver!

Puss

2010-08-07 @ 13:31:07

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback