På dåligt humör!

Hej hej!
Idag har det inte varit min dag direkt... jag har varit trött och grinig, rastlös, haft sjuk ryggvärk, huvudvärk och jätteont i fötterna :/ inte så kul...

Men jag har iaf gjort lite ändå.. tog bilen till ett ställe där jag vet att det finns massa björnbär och plockade en massa, sen plockade jag lite röda vinbär från trädgården.. gjorde dubbel sats av smuldeg som är så jäkla gott och så gjorde jag paj av bären jag plockat...
Sen när jag skulle äta den så tyckte jag att den va alldeles för syrlig för min smak... så jag slängde skiten... det var ungefär då jag började bli på dåligt humör hehe.. kanske ni förstår?! ;P

Innan dess så har jag ätit frukost, tvättat och vikt tvätt och hängt tvätt på tvättställningen här inne, ätit stekta kroppkakor till lunch, tömt diskmaskinen, plockat i diskmaskinen och satt igång den..

Sen la jag mig på soffan med tensen för jag hade så ont i rygg och huvud.. och höll precis på att somna, så kom Dennis bror hit.. så då fick jag hjälpa honom att ta kort på hans ärr som jag hjälpte honom att skicka iväg på mailen sen..

Sen kom Dennis hem, sen åkte han och jag förvällde kantarellerna jag plockade igår och sen kom han hem igen och började med utbygget... och jag med maten..

Jag gjorde mkt god mat idag... kokt potatis och fläskkotletter i god sås, kokta morötter och smörsteka kantareller och lite lingon till...

Nu har jag tagit hand om disken och nu ska jag sitta här i soffan och kolla på "Fångarna på fortet", och äta en glass!

Tack och hej leverpastej!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas tensen hjälpte dej med det onda!

Smörstekta kantareller skulle jag ju inte tacka nej till ;)



Sv: Ja, hon är för söt ibland lilla gumman. Man blir varm i hjärtat :)



Kramar

2010-08-24 @ 21:52:30
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Usch inte skoj med såna dgr! Vet precis hur det känns, så ser varje dag ut här nu för tiden men snart så slipper man det får jag hoppas!

Kanske beror på att du körde slut på dej innan pajätandet :S Man klarar ju inte lika mycket som innan o det e frustrerande som bara den :(

Hoppas iaf att morgondagen blir så grymt mycket bättre!!

Puss

2010-08-24 @ 21:55:53
Postat av: Tea

Mums..vad gott!

2010-08-25 @ 01:43:01

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback