Sammandragningar och ont...

Hej på er!
Ja det hände ju mycket igår med bilköp och bebisklädersköp m.m... Hade ändå en lugn kväll, åt hamburgare i bröd och satt vid datorn o tv.
Men framåt kvällen började jag få jätteont i magen.. kändes först som stark molande mensvärk.. men flyttades det uppåt och jag var öm och spänd om hela magen och gjorde ont. Så Dennis tappade upp ett varmt bad och efter det kändes det något bättre tills vi gick och la oss... jag kunde verkligen inte somna och bebis bökade som bara den.. framåt halv 3 i natt gick jag och kissade och lämnade sovrumsdörren öppen och när jag kom in dit igen hade min katt Engman varit snabb och lagt sig skönt vid fotändan på min sida, så jag kjelade massa med honom och sen somnade jag till slut och idag känns magen bra igen och jag har inte ont.
Vi vaknade vid 9 idag, så jag har iaf fått 6 h sömn.

Dennis är i full gång och plockar bort navigatorn/dvd och baslåda och grejer från BMWn som inte ska med när vi lämnar den och jag småplockar här inne och har kisarna ute i rastgården.. tycker dem är mysigt idag när solen är framme.. :)

Ha det bra!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men usch då!!! =(=( Låter otäckt!! jag har klarat mig från sammandragningar än så länge... Hoppas det bara var en engångsförteelse!!!

PoK

2010-08-31 @ 22:45:47
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback