Sjuklig helg

God kväll på er!!
Usch usch vilken helg alltså... den värsta på mycket länge.
Den började bra i fredags.. Dennis och jag gjorde Tacos och hade hyrt filmer..
När vi hade sett 2 filmer av 3, kände jag hur jag började må illa och blev så trött... Så jag ville gå upp och lägga mig.
Bara en stund efter fick jag springa och kräkas... och det fortsatte resten av kvällen, heeeela natten och fortsatte även på lördagen.
Under lördagen hade jag kontakt med förlossningen. Eftersom jag inte ens fick i mig en droppe vatten, utan att det kom upp igen och eftersom jag var orolig för mitt blodsocker... så det var till att kolla blodsockret.. försöka att smutta i mig 1-2 klunkar... Först frammåt 19-tiden igår kände jag mig bättre och fick behålla drickan. Magen var superöm och jag va helt slut eftersom jag inte sovit nåt alls i stort sätt.. bara korta stunder.

Ont i höften fick jag som följd eftersom jag legat i sängen.. så på kvällen när jag kände mig bättre tappade älsklingen upp ett varmt bad till mig, som jag satt i en stund.. och så lyckades jag svälja och behålla alvedon också..

Så nu är jag verkligen glad att jag blev bättre! Minskade 2 kg pga detta... men har redan ökat lite.. är lite trött och matt i kroppen fortfarande. Men glad att jag får behålla det jag äter nu :)

Här är en bild på mig från idag.... en mer tillfrisknad jag :) Men fortfarande lite blek om nosen....


Nästa inlägg handlar om vad vi me gjort idag...
kram så länge

Kommentarer
Postat av: Pauline

Usch stackars dej!! :( Undrar vad det kan ha varit för nåt som kom över dej? :S

Skönt att du e på bättringsvägen nu, hoppas det håller i sig :)

Tycker magen din växer fort nu ;)

Puss

2010-08-01 @ 22:35:53
Postat av: Tea

Inte kul att bli så sjuk.Jag råkade oxå ut för den magsjukan i mars..kom som ett brev på posten..fick som svettningar och illamående..sedan låg och spydde flera ggr i timmen genom hela kvällen och natten och morgonen där på..sedan blev jag rätt frisk.Fast tog mer än 1 vecka innan jag kände mig helt bra igen.

2010-08-01 @ 23:20:59
Postat av: Jenny

Usch din stackare!!! Hoppas inte att det kommer tillbaka!

Pusss

2010-08-02 @ 23:06:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback