Tens, ärr och bristningar!

Här ligger jag med TNS- apparaten på mig.. ser ni så stort mitt ärr har blivit på magen nu när magen växer? Ärret är från en gallblåse- och- stens operation som jag gjorde -94.. alltså 9 år gammal.

Där mellan de svarta prickarna... ärret är 16 cm långt tvärs över magen buuhuu :(
och bristningar på höfterna har jag fått och fula bristningar på tuttarna. Naveln ser hemsk ut me... röd och ful efter min piercing som jag fick ta ut i v.14 för den började bli inflammerad då magen började växa lite.. Idag känns det inte kul... men jag vet iaf att Dennis älskar mig hur jag än ser ut! Hoppas att det är bebis som tar all "skönhet" från mej hehe....
Hur som helst så är det underbart att va gravid och känna sparkarna i magen <3

Ha det bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är jättefin gumman <3 Och bristningarna bleknar sen så dom syns inte lika mycket ;)



Kramar!!

2010-08-26 @ 21:22:37
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja man känner sig ju inte superfresch å vacker alla stunder nu direkt :P Men jag gillar verkligen att vara gravid och njuter av stora fina magen för det mesta... (får passa på innan bristningarna kommer;)) Och vad spelar lite bristningar och sånt för roll egentligen!! =) Tror våra män älskar oss ändå :P

PoK

2010-08-27 @ 22:01:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Svar:

Ja ibland får man sina dagar då man ser sina brister extra mkt.. men klart jag älskar att va gravid... tar alla bristningar och skavaner som helst, bara man får va med om detta underbara <3 =) pussa

2010-08-27 @ 22:49:07

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback