Tjockis!

God dagens!
Har precis mumsat i mig bakad potatis med min goda röra. Dennis och Johan är i full gång nu igen efter maten, med utbygget. Och Johan har sin hund Troja med sig, som busar och har sig med våra hundar.

Idag vaknade jag halv 8... kan inte sova så länge längre för jag har sådan värk :( I rygg och höft.. Känns allra mest när jag ligger ner. På sidan eller rygg spelar ingen roll...

Iaf så överraskade jag Dennis med en present imorse ;) Han har namnsdag idag så han fick en biltidning och Noblesse choklad av mig.. :)

Sen åkte vi till Bräkne- Hoby för att låna ett arbetsinstrument av en vi känner där och så hälsade vi på hemma hos pappa en sväng också :)

Nu har jag ätit upp mig igen efter min kräkhelg förra helgen... har gått upp de två kilorna som jag förlorat plus ett till... så nu står vågen på:


Undrar så hur mycket jag kommer gå upp under graviditeten.. antagligen ca 10 kg till eller nåt??? Hoppas jag går ner det sen igen bara :P Jag vägde 53kg innan jag blev gravid.. så har gått upp ca 8 kg nu. Men det är rätt skönt att ha ökat lite i vikt... nu blir man inte kallad för pinnen och benrangel och så, som man har hört genom åren :P

Imorgon ska vi på släktträff i Gullaboås. Vi ska träffa Dennis pappas ena sida... stor släkt minst sagt :P Ska nog bli kul, hoppas det inte ösregnar.. vi ska va utomhus, fast på en dansbana.. så det är tak över huvudet i alla fall :)

Ha en härlig lördag!

Pöss!


Kommentarer
Postat av: Jenny

mmm jag har gått upp 10 kg... hmm... Men äh det är ju skitsamma... man får passa på att unna sig gott nu så får man skärpa sig efter sen :P Tycker också att det är skönt att ha gått upp i vikt på sätt å vis... tycker nästan att man känner sig "friskare" på nått vis (??!)

Puss på dig tjockis från en annan tjockis ;)

2010-08-08 @ 22:29:12
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback