Kräftskiva

Hej på er!

Igår var vi bjudna på kräftskiva hos storasyster Annika med familj. Var super trevligt! Dem hade gjort massa god mat.. inte bara kräftor, utan kyckling, pajer, gratänger, köttbullar, prinskorv, smördegs"pizzor" med kantareller och västerbottenost, ägghalvor m.m m.m orkar inte rabbla upp allt! Men det var supergott! Och dem hade dukat fint med partytält ute med belysning. Varmt och skönt väder fick vi me :)

På kvällen när det var dags för efterrätt så blev vi alla attackerade av några slags krigsmyggor eller nåt!!! Helt hemska var dem.. Så nu finns det knappt en enda plats på kroppen som inte är myggbiten hehe...

Hade tyvärr inte min kamera med mig :( Synd!

Så här såg jag iaf ut i håret! =)




Tack för en superkväll syster Annika och Magnus och alla andra!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vad fin du är gumman!! <3

Hoppas betten har slutat klia nu :)



Kramar

2010-08-22 @ 22:20:25
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch ja... Myggorna är hemska nu!! Getingarna me tycker jag... Så ilskna!!

Fin du va i håret =)=)



Puss

2010-08-23 @ 13:26:19
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback