Vad har me hänt.....?

Utbygget har det även hänt lite med idag. Betongbilen kom idag och fyllde betong där det skulle va i grunden. Så på lördag kommer pappa hit och hjälper Dennis att mura lercablocken på plats. Så skönt att det händer lite :)

Jag har även varit och beställt spjälsängen idag.. skulle ta 3-4 veckor innan vi får hem den. Det är en Manhattan från Baby Dan. Blev kär när jag såg den.. här är en dålig bild på den... fick ta kort från katalogen.. för jag hittade ingen på Internet.. men man ser ju lite hur den ser ut:
 

Ojoj... nu börjar det tv för mig!!!! Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken underbar liten säng till bebis! Don är ju såå fina :)

Hoppas du har haft en fin dag gumman <3



Kramar

2010-08-11 @ 23:07:10
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Skönt att det går framåt med bygget! :)

Bebis kommer sova som en prins/prinsessa i den fina sängen :) Puss

2010-08-13 @ 23:42:22
Postat av: Jenny

Jättesöt säng =)=)



Puss

2010-08-15 @ 21:57:17
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback