Fredag

Hejsan!
Idag är det fredag! Och det innebär att det är två veckor sedan vi fick åka hem med lillplutten från BB =)
Det innebär också att det är Idol ikväll.. och ikväll är det den stoora finalen. Jag tror och hoppas att Jay kommer vinna =)

Nu är Dennis iväg hos sjukgymnasten. Andra gången denna veckan. Hans ben har verkligen blivit svagt mot det andra. Han kan inte spänna en viss muskel som han kan på det andra benet m.m. Hoppas han kan träna upp det riktigt!

Sen när han kommer hem ska vi åka in till stan. Köpa lite presenter och kanske nån julklapp och kanske en klänning till mig om jag hittar nån. Sen blir det en sväng till Maxi.. köpa hem lite gotte till ikväll. Vi ska äta smördegsinbakad fläskfilé med hasselbackspotatis =) MUMS!

Imorgon ska vi på dop. Det är Dennis brorson Elias som ska döpas. Och Dennis ska vara fadder/ gudfar. Vet inte om det är nån mer som ska va det. Ska bli spännande o se vad Alexander tycker om kyrkan.. Kan ju hoppas att han sover igenom dopet :P

Igår tog vi oss en promenad bort till svärföräldrarna i kylan. Med hundar och barnvagn. Var riktigt kallt om baken, trots jag hade långkallingar ;P Men här kommer nån bild =)



Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så mysigt med en promenad med hela familjen <3

2010-12-26 @ 17:53:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback