Helgen!

Hejsan svejsan!

Idag är det söndagen den 4 advent.. =) Snart är det jul ;)
Denna helgen har verkligen sprungit iväg!

Fredagen åkte Dennis och jag in till stan. Åt först julbord/lunch på Matkult.. himlans gott faktiskt! Sen handlade vi dem sista klapparna till julen. Sen mös vi bara hemma på kvällen.

Lördagen var vi på dop för min kompis Paulines lilla dotter Molly =) Var jättefint dop och hon va såå söt lilla Molly! Tyvärr blev det inga bra kort.. min kamera är totalt värdelös att ta kort i kyrkor.. och inomhus i allmänhet. Men spec i kyrkor =( Så får hoppas jag kan få lite bilder av Pauline sen ;)

Idag söndag har vi heela dagen planerad... först ska vi på kalas för min systerson Devin som fyllt 3 år.. Och ikväll är vi bjudna på middag och filmkväll hos våra grannar och jag hoppas min systerdotter är där (hennes pappa är vår granne). Grannarna får träffa Alexander för första gången och min systerdotter får träffa honom för 2a gången =)

Sen är nästan hela nästa vecka planerad me =)
Men det hinner jag inte skriva om nu.. för nu ska jag snart göra mig iordning =)

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Javisst var hon söt mitt hjärta <3 Synd att ni inte fick några bra bilder, jag väntar som bara den på att nån ska skicka till mig :S Puss

2010-12-27 @ 16:19:28

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback