Julen del.3

Ja i tre dagar har vi firat jul... eller till och med fyra då vi var hos min andra syrra inne i stan i tisdags och åt tacos och hade julklappsutdelning. Av hennes familj fick Alexander Ett par "Spöket laban" strumpor och en leksak i form av ett äpple som prasslar och skramlar som e lätt att greppa och så.
Och vi fick en Trädgårdsgroda som det står "Kyss mig" på ;) Jättesöt och ett fint fat.

Men nu kör vi del 3.. och det var Juldagen hos Alexanders morfar...

Lördagen den 25 december

Min underbara lilla familj tog bilen och for till Bräkne- Hoby igår. Syster Annika och hennes färstman Magnus och deras hundar åkte också ner. Pappa och Ann-Kristin hade även bjudit till Ann-Kristins son och hans sambo..
Det var trevligt!
Där bjöds på mycket god stek med potatis och god sås, hemmagjord gelé, grönsaker ja och allt som hör till. Jag tog två stora lass iaf.. stek tillhör ju mina absoluta favorit maträtter.
Och sen blev det kaffe/ te med goda kakor.

Sedan var det dags för julklappsutdelning igen ;)

Vi fick en stor korg fylld med godis.. Twix, Snickers, kolor, godisbjörnar och massa annat :)
Och Alexander fick ett babygym som är djungelinspirerat.. massa apor, lejon o.s.v. som hänger där och skrammlar, vibrerar m.m och tre blommor som blinkar, musik som spelas m.m. och så fick han ett litet gosedjur :)

Det tackar vi så mycket för! :)

Tog inte så mycket kort igår faktiskt.. men jag har några på Alexander när han leker i sitt gym hos sin morfar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket fint babygym! Det kommer nog Alexander ha mkt kul i!! =)

hihi inte fel med massa godis heller kan jag tänka mig :P:P



Pussar

2010-12-26 @ 18:06:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Pauline

Så fint det var! Kommer han ha mycket roligt med :)

Ja nu e julfirandet över för detta året för er iaf, vi ha ju några kvar att fira med ;) Puss

2010-12-27 @ 15:06:19

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback