Myndighetsförklarad

Hej!
Nu skall jag snart gå och lägga mig. Har jobbat inatt, så e trött nu.
I helgen skulle Erik kommit... men han dök inte upp i söndags heller som han sa. Och ringde inte heller. Tycker det är lite tråkigt när man gör så. Man kan ju iaf ringa och säga att man inte kommer, eftersom vi väntade oss honom. Men men.. se om han dyker upp idag!? Vill ju att det skall bli färdigt att sätta in inredningen.

Idag fyller Dennis lillasyster år. Hon blir 18 år och som hon har väntat och väntat på denna dag! Men nu är hon äntligen myndig. Grattis gumman!!! Hoppas dagen blir som du önskar dig och mer där över!

Annars händer det inte så mycket.. Skall på nytt läkarbesök på tisdag... och blir kanske ett till denna veckan. Börjar bli trött på det här nu, får se hur länge man orkar... jag mår iaf inte bra, men är inte sjuk... Har det lite jobbigt. Men sån är väl livet ibland..
Det är väl bara det jag har planerat i veckan.. plus lite jobb och kalas.
Så jag skall mest ta det lugnt i veckan.. städa och lite så..

Hoppas allt är bra med er som läser.

/ Hanna

Kommentarer
Postat av: Boel

Kramar i massor,tror du behöver det.

2010-02-15 @ 15:33:00
Postat av: Pauline

Ja tråkigt att han iaf inte kan ringa o säga nåt :/ Hoppas han dyker upp så ni kan bli färdiga nån gång!

Fy gumman, jag hoppas verkligen att ni slipper detta snart!! Tycker att det vart tillräckligt svårt nu så på tiden att det kan bli enkelt för er ist!! Puss o kram

2010-02-15 @ 19:50:39
Postat av: Milla

Hoppas att det vänder nu, så du får må bättre! Håller tummarna för att badrummet blir färdigt snart :)



Kramar!

2010-02-16 @ 22:30:51
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback