piggelin

Hejsan! Igår var en halv jobbig dag.. så i natt har jag sovit som en gris. Slocknade direkt då jag la huvudet på kudden. Har nyss vaknat och jag känner mig rätt så pigg idag. Annars brukar jag vara väldigt morgontrött, men inte idag. Idag kommer jag ägna dagen åt huset tänkte jag. Ta hand om tvätten och plocka lite här och var som behövs.

Kakel killen har inte dykt upp än.. eller hört av sig. Får se om han kommer idag, annars får väl Dennis ringa honom. Börjar bli trött på att han inte kommer och gör det sista.. Det är ju bara två dagar kvar: foga och tvätta foget. Allt kakel är ju på plats. Och då menar jag inte att det tar två heldagar.. utan nån timme per dag.
Dennis och jag har varit på XL bygg i Jämjö och tittat ut trätak. Tror det kommer bli snyggt. Om inte Dennis glömde sitt släp idag så¨lär han hämta hem det. Det är färdigt till att sätta upp (vi kanske får såga till att i rätt storlek.. tror nte det passar på pricken... men det är färdig behandlat och så..) 

På fredag är det återigen dags för läkarbesök. Så jag har fått lägga in om ledigt både torsdag (då jag skulle vara i Jämjö NP) och fredag (Min ordinarie patrull). Det blir iaf sista på ett tag.. Jag kommer ändå på plustid även denna månaden, vilket är skönt. Men jag hade mer plustid än vad jag trodde.. (plustid är det jag jobbar utöver grundschemat, vilket jag kan t.e.x. ta ut i ledighet).. Så jag är ledig enda tills på lördag.

Nej nu skall jag sätta igång med tvätten.. annars fastnar man bara här!...

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas ni får tag i kakelkillen, måste vara jätteirriterande att det inte blir färdigt.



Kramar

2010-02-18 @ 22:56:53
URL: http://sagabus.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback