Hejsan!

Hejsan!
Var ett par dagar sedan jag bloggade nu. Har inte haft lust.. ibland får man lite bloggtorka :)
Det har väl egentligen inte hänt så mycket nytt sen sist.

I lördags innan jobbet så var jag på kalas och firade Dennis lillasyster Jonna som har fyllt 18 år. Blev mat och fika.. men jag slängde i mig lite fika innan alla andra eftersom jag skulle till jobbet.

I söndags kom Erik och fogade.. men han skall komma iaf en gång till.. kanske idag!?! Det blir verkligen jättefint i badrummet. Vi är så nöjda!

Idag får min syster Annika och hennes familj hem deras hundvalp. Kommer inte ihåg vad det var för ras.. men schitzu nånting tror jag.. Den skall heta Malou iaf ;) Skall bli kul att se den lilla krabaten nån dag sen.. Till helgen kanske?? :)

Här är några bilder på badrummet.. sakta men säkert går det..

Bort mot duschhörnan...

Dennis har tvättat kaklet två ggr än så länge.. skall tvättas minst två gånger till...

Det blir fint med den mörka fogen på fondväggen..

Nu väntar jobb tre nätter i rad. I natt skall jag vara i Jämjö Np... och resterande två nätter är jag på Trossö. Hoppas dem går snabbt. Sen är det ju helg igen, härligt!

Ha det så bra!

Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Milla

Det ser ruskigt snyggt ut!

Hoppas allt är bra med dej vännen :)



Kramar

2010-02-24 @ 21:33:24
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Pauline

Oh det kommer bli så fint sen när det väl är färdigt :) Hoppas inte det dröjer alltför länge nu! Puss

2010-02-25 @ 17:54:37

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback