25 års firandet fortsätter.....

Har jobbat två nätter nu. Först i Sturkö Np och natten till idag var jag i "min" patrull (Trossö). Fick dock gå hem lite tidigare för jag mår inte så bra. Så i natt då jag också skulle ha jobbat blir jag hemma...

Vid fikat i natt så överraskade tjejerna på jobbet mig, med en lite sen 25 års present :)

Jag fick en bukett med underbara tulpaner!

Och så fick jag det här superfina halsbandet från Pearls for Girls.
Blev jätteglad verkligen! Tack så mycket!! :)

Nu har äntligen "kakel Erik" precis kommit.. han skall väl lägga tätskicktet idag antar jag.. Jag skall vila lite nu. Bara kunnat sova 2 timmar idag :(

Ha det så bra!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Jenny

Aww så snällt av din arbetskamrater =) Skoj med en sån rolig överraskning =)

Hoppas du mår bättre nu gumms!



Puss

2010-01-31 @ 22:12:28
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback