Badrummet

Hej mina kära vänner!
Idag har Dennis och jag mest grejat med badrummet. Kommer lite bilder här nedan... har ju inte kommit så lång än.. men mycket sk. skitjobb är klart. D.v.s. avloppet, isolerat i golvet och lagt golvskivor och en del av elen är förberedd..
På onsdag kommer vår vän Johan till oss och hjälper oss att sätta dit det nya fönstret och dörren.

Nu ikväll har vi ätit lite lövbiff och hemmagjorda klyftpotatis med örtagårdskrydda och vitlök. Mycket mumsigt.
Nu kollar vi på film och jag äter oct och kex med goda kärnfria vindruvor. Jag skulle kunna leva på ost och kex :)
Vi har passat Nea (svärmors chihuahua/papillon) en stund ikväll me..

Nåväl, här kommer lite bilder..







Nu är som sagt hela golvet isolerat och det ligger golvskivor över hela..

Och här kommer en gos bild...


Kram från oss i Karsbo


Kommentarer
Postat av: Milla

Spännande att få se resultatet sen :) Ha en riktigt mysig kväll nu :)



Kramar

2010-01-02 @ 21:55:16
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aww lilla söta Nea =) Gullhund det =) hehe..

Kul att de går framåt me badrummet!!! =)=)

Puss

2010-01-06 @ 21:44:07
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback