This is me

Jag hittade denna på blondinbellas blogg... och i brist på annat så har jag skrivit ner min lista här på bloggen :P

Namn: Hanna Louise Abrahamsson

Kallas för: Pussgurkan, Älskling, gumman, Gullet

Stjärntecken: Stenbock

Höger eller vänsterhänt: Höger

Piercingar: 7 st. 5 i öronen (använer bara två av dem), naveln och överläppen

Tatueringar: En i nacken

Längd: 1.60

Skostorlek: 36

Hårfärg: Just nu chokladbrunt med slingor...

Fräknar: Japp, och massor på sommaren..

Motto: Ge aldrig upp...

Kär? Kär och förälskad! <3

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej... i så fall lite närmre staden och lite längre från 70 vägen..

Tycker du att du är attraktiv? Ibland

Dricker du? Sällan.. när jag dricker blir det helst Asti Cinzano och Dooley´s

Röker du? Nej.. Slutade för mer än 6 år sedan..

Vilket schampo använder du? TRESemme

Vilken parfym använder du? Just nu blir det oftast Chanel- Chance

Vad är du rädd för? Spindlar

Gillar du att tvätta? Jag älskar nytvättade sängkläder. Men gillar inte att tvätta.

Gillar du berg- och dalbanor? Nej, inte längre.. är höjdrädd...

Senaste filmen du hyrde? Två dåliga.. kom inte ihåg namnen..

Filmen du köpte? Ice Age 3 och Rolands :P

Låten du hörde: With a little help from my friend- Calle Kristiansson

Låten du laddade ner? Har inte laddat ner på år och dar...

Personen du ringde? Prinsen Jobb

Personen som ringde dig? Prinsen Jobb

TV-program du såg? Postkodsmiljonären... går på tv i skrivande stund...

Person du tänkte på? Dennis tänker jag jämt på. Har många tankar på min familj och vänner också

Favorit låt: Har så många...

Sak att göra: Mysa!

Sport: Räknas Wii??! ;P

Dryck: Sprite

Kläder: Myskläder i all ära...

Film: Romantiska komedier, Wallander, Johan Falk, Äventyr/familjefilmer..

Bil: BMW 5.40 iA..

Serie: Inredningsserier/Matserier; RoomService, Äntligen Hemma, Bygglov, Halv 8 hos mig m.fl. 

Har du någonsin gråtit över en pojke? Oja

Gråtit över en flicka? Om mina vänner varit ledsna..

Ljugit för någon? Vem har inte ljugit.. iaf en vit lögn?

Varit i slagsmål?
Ja... en gång.. Men det var inte mitt fel eller jag som startade det.

Blivit arresterad? Nepp, snäll kicka

Träffat någon från internet IRL? Japp

Antal gånger du varit kär? I mellan-högstadiet var man ju jämt kär :P

Gånger ditt hjärta brustit? Har ej räknat..

Hjärtan brustet på grund av dig? Ja.

Tjejer du kysst? Haha, en för många många år sen.. på skoj så klart

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Har kontakt på nätet med flera. Men bara en jag brukar träffa.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Nån gång.. när man fyllt år och lite så..

Senaste boken du läste? Vill inte säga namnet... för personlig.

Personen du fick e-mail av? Linda Nilsson heter hon.

Personen du fick brev av? Min Brevvän Malin.. men det var nåt år sen vi skrev brev nu. Blir mest datan..

Personen du fick sms av? Prinsen Jobb

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Juldagen.. fast ska jag räkna med pappa så var det på min systersons kalas.

Saken du köpte?
Smink, gardiner och ett Wii.

Vad har du gjort idag? Sovit och lagat mat. Slappat...

Brukar du svära mycket? Nej..

När stiger du upp på morgonen? När jag har vaknat..

Vad har du på dig? Min härliga pyjamas jag fick av Dennis i julklapp.

Vad ska du göra ikväll? Mysa.

Vad är du allergisk mot? Inget.

Var har du ont? Min högra axel.

Använder du hårspray? Sällan, men det händer.

Kan du stå på händer? Haha.. njaa..

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan Hellström

Salt eller socker? Salt, älskar hockeypulver, snusklubbor och Dragster.

Gillar du ketchup? Ja en klick.. d.v.s inte överdrivet mkt.

Är du glad nu? Japp!

Var du glad igår? Japp!

Vad dansar du till? Musik

Stockholm är… ? Sveriges huvudstad ;P

Göteborg är… ? Liseberg!

Kan du sjunga? Klart jag kan... men inte så bra ;P

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Land du vill besöka? USA och där solen finns...


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken rolig lista :) Kul att få veta lite mer om dej :)



Kramar

2010-01-04 @ 21:18:21
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hihi skoj!!! Kul me såna frågor å svar :P

Puss

2010-01-06 @ 21:33:11
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback