Födelsedags slash tjejkväll

Hej!
Idag är det måndag... Helgen har gått väldans fort. Jobbade i fredags i Sturkö Nattpatrull... himla lugn natt, vilket är skönt ibland. Och i natt jobbade jag också.. fast i min patrull d.v.s. Trossö Nattpatrull. Har nyss kommit hem och ätit en fralla :)

I förgår var en mycket efterlängtad dag. Mina två allra bästaste och närmsta vänner kom för att fira min 25 års dag och ha lite tjejkväll.
Dem kom vid 17-tiden och då fick dem först välkomstdrink... vi hade en nyterkväll så det var alkoholfritt :) Men ack så gott!


Välkomstdrinken; Hallonsoda blandat med päroncider... is med hallon i, sockerkant och fräsiga sugrör :) Och lite snacks till :)

Och så öppnade jag presenter :)

Av Jenny fick jag detta som hon gjort på Photoshop :) Och på baksidan hade hon scrappat ihop massa fint

Så fint =)
Detta innehöll det:

En spa dag på Ronnebybrunn, med lunch och en 25 minuters behandling. Härligt!!! Tänkte att jag skulle välja Hand- och fotmassage. Och så fick jag jättefina blommor av henne som doftar himla gott! Tack världens gulligaste Jenny!! Längtar att få en spa dag ihop med dig!! Mys!

Av Världens sötaste Pauline fick jag detta! ;D

En stor kartong fylld med spa saker från PartyLite med en god chokladig doft :) Och 5 st chokladklubbor från Elit choklad som är såå gott! MUMS! Och så fick jag 300:- på Karlskrona Centrumförening :) Tack Hjärtat jag blev superglaaad ;D

PartyLite spa grejor =)

Mums med chokladklubbor! (skall doppas i varm mjölk)

Skåål tjejer!

Förrätten: Pajskal med en röra av creme fraiche, skinka, paprika, purjolök m.m. och sallad till.. Var himla gott faktiskt.. Skall göra det fler gånger!

Gott sällskap minst sagt!

Sen lagade vi varmrätten ihop :) Var skoj tycker jag faktiskt!

Jag och Pauline <3

Varmrätten: Kycklinggryta med viltsmak (bl.a. av enbär, svartvinbärssaft). Ris, kokta grönsaker och sallad till :)

Tjejerna mumsar i sig varmrätten

Desserten: Sweizernötskaka med hallongrass och hallon till.

Turbo, Jenny och Pauline i Tv soffan. Vi kollade på Sommaren med Göran.

Sen spelade vi lite Wii :)

Jenny satte en Strike i Bowlingen :P Nybörjartur hihi!

Vi tre =)

Vi tre igen =)

Flummig jag!

Pauline och jag.. fråga mig inte vad jag gör :P För det vet jag inte hehe...

*Kram*

Redo för chokladklubbor ;)


Tack världens bästa kompisar för att ni förgyllde min lördag. Tack så jättemycket för de fina presenterna!!! Hoppas vi ses snart igen! ;)

PUUUUSSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så bra att du blev nöjd med presenterna =)

Hihi jo Wii va kul :P Men så slog ju jag dig båda gångerna me Moahahaha ;);)

Tack för all god mat gumman! Du lyckades med allt tycker jag =)=)

Pussssssssssssss

2010-01-25 @ 14:46:43
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/
Postat av: Tea

Du verkar ju vara kanonbra på att laga mat.Fina uppläggningar du gör..

2010-01-29 @ 21:52:16

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback