Mest strunt...

God morgon på er! Eller jag får väl säga god natt också, för jag ska snart sova. Om jag kan vill säga..
Har ju jobbat i natt, är rätt trött faktiskt.
Idag händer nog inte så mycket. Dennis jobbar, sen kanske det blir att göra nåt i badrummet om han orkar när han kommer hem. Annars blir det nog mest slappa.

Imorgon ska jag jobba igen. Skall vara i Jämjö Nattpatrull då (Är i Trossö annars).. Skall iaf bli spännande att vara i Jämjö, för jag har inte varit där på ca ett år.

Den 18 Januari skall min stackars bil få komma till verkstad för bl.a. lackering och lite så. Får nog en ny huv och en ny grill me så klart... Fläkten vet jag inte vad dem gör med. Känns som evigheter innan den blir klar. Men som tur är har vi ju två bilar. Så jag får köra med Dennis traktor... oj förlåt Volvo menar jag ;) tills min är reparerad.

Annars är det väl inget nytt jag har att skriva om... mest en massa ointressant.

God natt med er... ha en bra dag ni som ska va vakna...


Kramen


Kommentarer
Postat av: Dennis

Du kan nog snart köra din soptunna puss

2010-01-04 @ 17:48:59
Postat av: Jenny

Ja de va ju tur att ni hade 2 bilar iaf.. :) Men hoppas din bil blir frisk snart :)

Hihi

Puss!

2010-01-06 @ 21:37:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback