Mkt

Hej!
Fy bubblan så trött jag är och hungrig.
Men vet inte om jag ska sova... har ju jobbat i natt, så skulle behöva.
Skall börja med att få upp värmen i vattnet så jag kan duscha.

Idag är det smockat med grejor hela dagen...
Rörmokaren skall komma och ta bort ett element.. ingen aning när han kommer..
Det skall städas.
Blommor skall vattnas.
Kattlådan skall tömmas.
Göras tårtbottnar.
Göras tårt innehållet...
Göras marcipan ros blad till mina redan färdiga marcipan rosor jag gjorde för nån dag sen.
Soffan + soffbordet skall ställas i annat rum.
In med bord och massa stolar.

M.m.... fy vad mycket bara för ett kalas.. längtar tills söndag när allt är över haha.... nä men det skall bli kul faktiskt. Grejen är med mig att då det kommer massa folk hem vill jag ha allt perfekt. Får panik annars. Kan inte koppla av om jag vet/ser nåt jag missat.. fyy vad hemskt det skulle vara. Jag vet att det inte är kungen som kommer haha.. men jag är sådan.

Nä nu skall jag se om jag kan duscha.
Ha en trevlig helg om vi inte hörs innan den är slut....

Kram

Kommentarer
Postat av: Milla

Oj, du måste ha haft fullt upp hela dagen :) Glöm inte bort att vila lite :)



Kramar!

2010-01-15 @ 20:41:53
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ojoj vad du ska hinna med mycket :P Hoppas du kunde sova lite iaf! Det behöver man ju verkligen =) Hoppas du får en jättebra dag nu!!!!

Pusssssss

2010-01-16 @ 12:41:23
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback