Ofrivillig sovmorgon!

Hejsan =)
Idag ringde min klocka vid halv 8, eftersom jag skall in till stan sen. Då låg även Dennis kvar i sängen och hade stängt av sin klocka som ringt vid 6 och somnat om igen... Så det var ju tur att jag skulle stiga upp så pass tidigt idag. Annars brukar jag ju sova allt från 9-12 på morgonen :P

Anledningen till försovningen var nog för att vi inte kom i säng förrän efter kl.01 i natt. Dennis höll på med det här:


Nu var golv-värmen på plats!!! ;D Och idag kommer Erik som skall kakla badrummet. Han skall börja med att flytspackla idag :) Kuuul!

Lilla Acira är nyfiken vad som händer i badrummet....

Och så en schnyyyygg bild på mig ;) Visst är jag läcker?! ;P haha

Hade ju pyssla om mig kväll igår. Färgade ögonbrynen, noppade ögonbrynen, Tog ansiktspealing, ansiktsmask, rakade mig, tog kroppspealing, smörjde in mig, målade naglarna m.m. Så idag känns mitt ansikte såå lent :) och kroppen me! :)
Tog även på mig mina nya örhängen jag fick av Dennis. Han fick hjälpa mig med de hålen jag inte använder så mkt längre. Gjorde såå ont. Men idag känns det bättre, men är öm! :/ Får se om jag kan ha dem i.

Nu har jag ätit upp min frukost, så nu skall det sminkas m.m. Sen väntar shopping!! ;D

Puss & Kram Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback