Planer...

Hej alla mina goa vänner!
Jag är så glad över mina vänner <3

Idag har jag vaknat på en bra sida.. utan värk, pigg och glad! Visst låter det toppen :)
Sitter och dricker lite te.. grönt te med smak av mild vanilj och en sked med honung med smak av apelsin. I bakgrunden hör jag katterna busa; eller bråka (?!?!) och så har jag Jönssonligan på Mallorca igång på tvn :)

Jag håller på och eldar för fullt.. Inte så jättekallt i huset, men inte jätte varmt heller.. så det är skönt att få upp värmen lite...

Idag vet jag inte vad jag skall göra... ta en sväng om med dammsugaren.. greja lite i köket.. ja lite vardagspysslande med andra ord :)

Dennis skall köpa present till hans lillebror Philip som har kalas på lördag, han fyller 24 år. Och när han ändå är i stan skall han in på AJ:s tyger för att köpa sånt band man stryker fast och lägger upp gardiner med. Så jag får se om jag orkar göra det ikväll. Skönt att få ned julgardinerna.. Det är det allra sista jag har kvar..

Lördagen den 16 januari skall jag ha mitt 25 års kalas för familjen. Det blir Dennis familj.. och så min familj. Hoppas alla kan komma som jag bjudit... Jag tror jag vet vad jag skall bjuda på.. Nåt gott och som är lätt att göra.. Får se hur jag gör med tårta.. Har ju ett par dar kvar att bestämma mig med det.

Lördagen den 23 januari har jag bjudit hem mina två bästa vänner. Jenny Svanfeldt och Pauline Alriksson. Då blir det födelsedags/tjejkväll med allt vad det inneär. Hoppas dem kan fixa skjuts eller sova över här så vi kan ta lite vin och dricka <3 Har ingen blekaste vad man skall ha för mat att bjuda på. Men jag hittar säkert på nåt :)
Jag jobbar natten till den lördagen.. Men det är inga problem ändå.

Nu måste jag lägga in mer ved i pannan, så den inte slocknar...

Ha en fin dag mina vänner!

Så glad att det finns så många härliga människor i min omgivning!
Ta hand om er!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Pauline

Vad skönt att höra att du vaknade pigg o glad! :) Och utan värk, det bästa av allt ju!!!

O jag har inte haft en tanke på att det faktiskt e 25 du fyller :P

O du, ta hand om dej du oxå :)

Puss

2010-01-07 @ 20:56:48
Postat av: Milla

Vad skönt med en lugn dag och bara ta det lugnt :)

Hoppas dina firanden blir precis som du önskar :)



Kramar!

2010-01-07 @ 21:33:36
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Häärligt att vakna glad å positiv!! Skönt!!

ahhh ska bli jättekul verkligen!!! :D:D Hoppas du blir glad för presenten från mig... hmmm.....

Pussss

2010-01-12 @ 21:49:46
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback