Skyll inte på katten! Ett riktigt skit inlägg!

Har städdag idag.. höll på att dammsuga i sovrummet och vädrade lite.
Turbo låg i sängen... och plötsligt känner jag en stank... en äcklig fis lukt! Och jag kollade på Turbo och sa!! "Turbo ditt äckel sluta fis!" Och stanken blev värre.. kollade ut mot hundgården om den hade skitit där ute... Den ligger ju i riktning mot sovrummet...
Jag såg Turbos ögon bli skiit stora och han låg och sniffade för fulla muggar med sin lilla nos.
"Fy fan katt hur kan du fisa så????!!!"
Sen lyssnade jag.. hörde en lastbil!!!! Jääävlar slambilen!!!! Stängde fönstret....
Ja så ni fattar.. jag har vädrat in "frisk" förfärligt fidrig lukt i mitt hus! Hela över våningen stinker ju nuu!
Det var det värsta jag varit med om!!

Nu har slambilen precis kört och jag skall vänta lite till sen skall jag vädra igen!!!! Hoppas på frisk god doft denna gången och inte skitlukt!!!

Ursäkta för detta vidriga skitinlägg!!

Och förlåt Turbo att jag skyllde på dig! Men du såg ju så skyldig ut ju :P

Kram


Kommentarer
Postat av: Milla

Åh,fyyyy :( Hoppas lukten försvann sen iaf :)



Kramar

2010-01-12 @ 20:47:13
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha Nöööhhh!! Stackars Turbo som får skulden :P:P Haha

Hoppas du fick ut den äckligaluften sen iaf!!

Puss

2010-01-12 @ 21:41:48
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback