Snö!!!!!!!!!!!! Och inte glad katt!

Det är nästan otäckt så mycket snö som har kommit idag sedan jag skrev innan idag! Minst 2 dm... och det är minst!!! Ikväll har jag busat gärnet med hundarna ute i all denna snö, dem hade så kul.. man såg hur dem skrattade ;D Detta höll jag på med, samtidigt som Dennis var lite duktigare med att skotta gångarna. Så man kan komma fram! Men om det fortsätter snöa i denna takten, så syns det nog inte imorgon bitti att Dennis varit så flitig ikväll :P

Jag är mest oroad hur jag skall kunna ta mig till jobbet imorgon kväll.. Dennis känner sig säker bakom ratten och tycker det är skitkul att köra i snö... men jag hatar det! Usch och fy! Tänk Älmterydbacken.. går knappt komma uppför när det är så här! :S

Idag var Dennis och köpte foder till hundarna och ett varsitt tuggben.. och så köpte han denna lilla mysplatsen till katterna... ingen av dem är så glada för den.. inte än i alla fall.. och det märks på Engmans ögon... jag tvingade honom att prova den iaf :P Vilket inte varade så länge. Men vi får la se lite me tiden..


Ser han glad ut???? Njjjjaaaa :P

God natt med er! Håll er inne om ni kan! Annars ta det lugnt!

KrAm


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha vilken tjurig katt :P Men söt ändå :P Hoppas de kommer att vänja sig vid "mysplatsen" :P

Pussss

2010-01-28 @ 15:04:58
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback