SUCK

Dennis ringde precis.... Han hade pratat med Erik (kakelsättaren)... han kommer inte idag heller... nu har han sagt att han skall komma i 4 dagar... men avbokat.... nu var det p.g.a. vädret.. och jovisst.. det är ju ett jäkla skitväder... men då kanske jag me skall säga att jag inte kan jobba mina nätter då p.g.a. vädret.... hmrf....
Lite irriterad... Skall jag någonsin få mitt badrum färdigt?

Idag fick Dennis hem sin lönespec... och där i fanns även 2 biobijetter. Dessa fick dem på hans firma om dem tog sprutan mot svininfluensan.... Typsikt.. vi som var på bio igår :P Men då får vi väl gå igen....

Nä om jag skulle börja med maten... tänkte göra tacopaj idag...

/Hanna


Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback