Tv nörd

Hej på er!
Oj vad trött jag har varit idag! Vi hade rätt mycket att göra i natt, inte många besök utan dem tog tid... Så natt rundan var vi inte klar med förrän kl.04 i morse..
Så fast att jag inte jobbar i natt så sov jag enda till klockan 15 då klockan ringde! Men det brukar inte vara några problem att somna ikväll ändå.

När jag vaknade idag så öppnade jag sovrumsdörren, så Turbo och Engman fick komma in och mysa lite. Vi kollade lite på tv. Engmans favorit program.. Funniest Pets and People, Haha han är så go den katten. Han sitter helt inne i vad som händer i tvn.. gör rörelser som en uggla när det är djur på tvn.. allt från hästar, katter, hundar, fåglar och giraffer.. allt är intressant... och när det blir reklam blir han lite rastlös och kollar runt i rummet istället.. och så fort det börjar igen sitter han helt fokuserad på dessa djur på tvn...
Haha min goa pojk! Turbo låg bara ihopkrypen och spann som bara den :)

Nu håller vi på att elda, så värmen kommer upp i huset. Vi kunde inte elda igår efter som rörmokaren skulle ta bort vattenelementet. Så idag är det inte många grader i huset.. brrr..

Snart skall Dennis och jag åka till Torsås och hyra oss en film. Var längesedan vi gjorde det nu. Sen skall vi bara mysa och äta lövbiff och godis!!!

Ha det bra!

Skriver kanske sen igen...

Kram, kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha Nähää... Så söt han är Engman!!!!

Vad hyrde ni för nån film då? =)

Puss

2010-01-25 @ 14:41:57
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback