Må Bra!

Hej på er!
Idag är det söndag, sista dagen på veckan och även sista dagen i denna månaden. För imorgon går vi in i Februari.  Februari månad lär vara rätt så snabbt förbi, det är ju bara 28 dagar. Så snart är våren här, så härligt! Är lite trött på att se snön falla ner när man tittar ut genom fönstret, och hur mycket minus grader som helst är det ute.
Kommande vecka har jag hört att det skall komma ännu mera snö, så än på ett väldigt bra tag slipper vi inte den.

Just nu sitter jag och äter dessa goda kakorna. Min syrra (Annika) hade dem och bjöd på en gång när jag var där.. Och dem gillade mina smaklökar rejält :) Tycker om den gulliga texten på förpackningen me Kan innehålla spår av kärlek :) Får väl upplysa er om att dem även kan innehålla spår av bl.a. mandel, jordnötter och hasselnötter. Så det är inget för nötallergiker... vilket innebär att jag får alla för mig själv, eftersom jag har en allergisk karl i huset :D

Erik har nyss kommit hit och grejar i badrummet.. tror dock inte att han kaklar idag.. han håller på med något annat nu.. hoppas att det går fort. Längtar så till jag får sitta och kissa i den nya toastolen, duscha i den nya duschen, borsta tänderna vid det nya handfatet framför den nya spegeln och ta ett långt varmt bad i massagebadkaret med tända ljus och ett glas med bubbel.

Ja bort från drömmarnas värld och åter till nuet... Får väl även tala om att jag mår mycket bättre idag. Det är jobbigt när man inte får till det med sömnen, då mår man verkligen inte bra. Men i natt har jag sovit gott!

Nu måste jag göra mig iordning lite.. vi skall åka och handla lite på Maxi och därefter skall vi åka till syster Jenny och hjälpa henne med ett element i barnens rum som inte verkar vilja ge någon värme. Och så skall jag gosa kattunge me :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja nu är denna månaden slut... Så fort den har gått ändå! Snart 2a månaden i år 2010! Inte klokt ju!

Skönt att du mår bättre nu gumman! Ja får man inte tillräckligt med sömn mår man ju verkligen inte bra :(



Pussar

2010-01-31 @ 22:14:06
URL: http://jensisdagbok.blogg.se/

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback