Blogga

Hej! Ja nu tänkte jag att jag skulle blogga lite... men kom på att jag har ganska mycket att skriva om... hehe... så jag delar upp det i flera inlägg :)
Jag börjar med det vi började i morse...

Klockan tingde tidigt tidigt.. och varken Dennis eller jag hade sovit bra inatt.. hundarna tetades och höll på med varandra.. en bålgeting som ville komma igenom myggnätet (så vi fick stänga fönstret bara för den väsnades så).. och så fick jag upp och tömma blåsan, och lät dörren va öppen till katterna.. dem brukar få ligga i fotändan av sängen. Och det gjorde Turbo också.. Men Engman han höll på och greja bakom en byrå.. så blev ju Turbo nyfiken.. så dem åkte ut illa kvickt och dörren stängdes :P Så är det när man inte följer reglerna ;P

Jaja.. väl uppe sen iaf så åkte vi iväg till Torsås för barnmorskebesök. Fick lämna blodprover, urinprov, väga mig, och så mätte hon sf måttet på magen.. och det låg på 25 cm som var perfekt! Sedan lyssnade vi på bebis hjärta. Och barnmorskan tyckte vi har en pigg liten bebis... 145 slag/min =) Det första bebis gjorde va att sparka på mikrofonen hehe.. den gillade nog inte den apparaten :P

Ja det va barnmorskebesöket det... nästa inlägg kommer lite bilder, vad som också hänt idag :)

Många kramar till er!

P.s. Kan även berätta att min ansökan om hel havandeskapspenning är godkänd :) Måste ringa chefen om det i dagarna..... så hon kan sätta in en vikarie på min tjänst. D.s.

Kommentarer

Kommentera gärna! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback